
Viva Las Vegas
Themafeest
Welkom in de wereld waar alles kan en niets te gek is: Viva Las Vegas!
Trek jullie glitterschoenen aan en zet je zonnebril op, want met Viva Las Vegas halen we de sfeer van de Strip naar jullie feest. Denk glitter, denk glamour, denk goud, denk een flinke dosis muziek – en vooral: véél feest en gezelligheid!
Of jullie nu een ster willen zijn op de dansvloer of lekker willen meezingen met de bekende classics – bij Viva Las Vegas is iedereen welkom om te shinen. Want zoals The King het zelf zou zeggen: “A little less conversation, a little more action, please!”

Viva Las Vegas
Themafeest
Welkom in de wereld waar alles kan en niets te gek is: Viva Las Vegas!
Trek jullie glitterschoenen aan en zet je zonnebril op, want met Viva Las Vegas halen we de sfeer van de Strip naar jullie feest. Denk glitter, denk glamour, denk goud, denk een flinke dosis muziek – en vooral: véél feest en gezelligheid!
Of jullie nu een ster willen zijn op de dansvloer of lekker willen meezingen met de bekende classics – bij Viva Las Vegas is iedereen welkom om te shinen. Want zoals The King het zelf zou zeggen: “A little less conversation, a little more action, please!”
Themafeest Organiseren?
Organiseer jullie Themafeest!
Maak jullie feest onvergetelijk met één van onze Themafeesten of Quiz- & Spelshows altijd met livemuziek én een dj. Kies zelf jullie feestlocatie want wij verzorgen feesten door heel Nederland en in het buitenland.
De Themafeest Specialist
De leukste feesten hebben een thema!
Al meer dan 30 jaar zijn wij specialist in het verzorgen van themafeesten. Zijn jullie op zoek naar een originele invulling van jullie feest of evenement? Dan is dit het juiste adres! Staat jullie thema er (nog) niet tussen? Neem contact met ons op en wij denken met jullie mee!
Compleet Feestpakket
Feest zonder zorgen!
Onder het motto “voor jullie geen zorgen” regelen wij alles wat nodig is op het gebied van geluid, licht, decoratie & entertainment. Alle feestpakketten zijn inclusief een livemuzikant, dj, decoratie, licht, geluid en reiskosten dus laat het feest maar beginnen!
FEESTpakketten
€1.500,-
✓ Zanger/entertainer
✓ Deejay
✓ Themadecoratie
✓ 4 uur non-stop entertainment
✓ Geluidsinstallatie <100 gasten
✓ Lichtinstallatie
✓ Reiskosten
€1.750,-
✓ Zanger/entertainer
✓ Deejay
✓ Themadecoratie XL
✓ 4 uur non-stop entertainment
✓ Geluidsinstallatie <200 gasten
✓ Lichtinstallatie XL
✓ Reiskosten
€1.995,-
✓ Zanger/entertainer
✓ Deejay
✓ Themadecoratie XXL
✓ 4 uur non-stop entertainment
✓ Geluidsinstallatie <300 gasten
✓ Lichtinstallatie XXL
✓ Reiskosten
Viva Las Vegas
Themafeest
Jullie eigen Vegas Party organiseren? Let’s dance!
Welkom in de stad die nooit slaapt… of nou ja, jullie eigen versie ervan! Met ons Viva Las Vegas-themafeest halen we de sprankelende sfeer van Las Vegas naar jullie feestlocatie. Denk glitter, goud en een vleugje Moulin Rouge & Hollywood, maar dan vooral met de focus op één ding: muziek en feest.
Feestavond in Las Vegas style met livemuziek & dj, zo geregeld!
Tussen de gasten loopt een saxofonist die de dansvloer van dichtbij opwarmt met funky solo’s en swingende melodieën – alsof je midden op de Strip staat.
Wil je het écht onvergetelijk maken? Dan komt onze Elvis-act in actie! The King himself (of in elk geval zijn muzikale dubbelganger) betreedt het podium en brengt de klassiekers tot leven. Denk ‘Blue Suede Shoes’, swingende rock-’n-roll en natuurlijk dat typische Elvis-moment waar iedereen even stiekem voor blijft staan.
Onze DJ zorgt voor een non-stop muzikale flow waarbij de dansvloer geen moment stilvalt. Denk aan danceclassics, pop met een knipoog naar Vegas, swingende soul en moderne hits die soepel in elkaar overlopen. Van Lady Gaga tot Sinatra, van funky grooves tot stevige beats – alles voor een avond waarin de sfeer vanzelf groeit.
Themafeest met echte Las Vegas decoratie organiseren?
Voor het echte Las Vegas gevoel hoef je niet helemaal naar Las Vegas. Glitter, glamour, goudaccenten en fonkelende lichtjes zetten de toon, maar bij Viva Las Vegas draait het vooral om één ding: een avond vol muziek, energie en sfeer.
Viva Las Vegas – Let’s get the party rolling.
Dress To Impress
Of je nu kiest voor een subtiel glitteraccent of volledig in Elvis-pak komt opdagen (blauwe suède schoenen niet verplicht, maar wel aanbevolen): wie het meest origineel of over-the-top verschijnt, maakt kans op eeuwige roem én een verrassingsprijs. Dus hijs jezelf in die glitterjurk, panterprint, gouden schoenen of kom als heuse showbizz ster – want zeg nou zelf: als je de Vegas-sfeer omarmt, kun je maar beter all-in gaan.
Zorgeloos jullie eigen Viva Las Vegas themafeest organiseren!
Geen gedoe. Geen stress. Wij zorgen voor het complete Las Vegas plaatje. Organiseer zorgeloos jullie Vegas Party met onze complete feestpakketten zodat jullie alleen nog hoeven te feesten!
Benieuwd wat we voor jullie kunnen betekenen?
Bel ons. Mail ons. Of vraag direct een offerte op maat aan en laten we samen kijken hoe we van jullie feest een onvergetelijke avond kunnen maken. Wij denken graag met jullie mee!
Livemuziek & DJ
Themafeest
Een feest in Las Vegas stijl staat garant voor pure show, glitter & glamour! Denk aan de chique sfeer van Hollywood, de verleiding van Moulin Rouge en het sprankelende spektakel van de strip in Las Vegas. Ons muzikaal programma sluit daar naadloos op aan: een stijlvolle mix van livemuziek en de lekkerste hits van de DJ. Van opzwepende swing en disco hits tot de lekkerste danceclassics en de pophits. We hebben geen vaste playlist, maar een dynamisch programma afgestemd op de sfeer van het moment.
Interactief Entertainement
Themafeest
Afwisseling is de kracht van onze themafeesten. Naast de muziek met onze live muzikant en de dj zorgen wij ook voor interactie met jullie gasten.
In de sfeer van het door jullie gekozen thema betrekken onze entertainers iedereen bij het feest. Ongedwongen en altijd met een knipoog!
Decoratie
Themafeest
Decordoeken met het iconische Las Vegas-logo, sprankelende verlichting en decoratie met afbeeldingen van legendarische artiesten zoals Elvis en Marilyn Monroe maar ook Beyonce en Dolly Parton brengen direct de sfeer van The Strip tot leven. Waan je in de stad van glitter & glamour, showgirls en klassieke Hollywood-sterren.
Onze Las Vegas decoratie plaatsen wij op en rond het podium, zodat jullie gasten zich midden in de showbizz-sfeer wanen. Wij verzorgen hierbij geen plafonddecoratie.
Veelgestelde Vragen
Wat zit er allemaal in een Feestpakket?
Wij verzorgen een compleet entertainment feestpakket zodat jullie zorgeloos kunnen feesten! Het feestpakket bestaat uit:
- Livemuzikant
- Deejay
- Decoratie
- Professionele geluidsinstallatie
- Professionele lichtinstallatie
- Reiskosten
- Optioneel: spelelement
Waarin verschillen de feestpakketten van elkaar?
Jullie kunnen zelf een keuze maken in welk feestpakket het beste bij jullie feest past. De feestpakketten zijn gebaseerd op het aantal gasten dat jullie verwachten op het feest. De feestpakketten verschillen van elkaar in hoeveelheid decoratie, geluid en licht. Hoe meer gasten jullie verwachten, hoe meer decoratie, licht en geluid we nodig hebben.
Kunnen we ook voor een thema kiezen die niet op de website staat?
Willen jullie een feest organiseren en staat het thema niet op onze site? In de afgelopen 30+ jaar hebben we een groot scala aan themafeesten verzorgd. Van een Disney thema, glitter & glamour feest tot een burleske feestavond. We denken graag met jullie mee, dus neem contact met ons op en we bespreken jullie wensen en onze mogelijkheden!
Kunnen we ook een combinatie maken van thema's die op de website staan?
Natuurlijk! Neem contact met ons op en we bespreken jullie wensen en onze mogelijkheden.
Op wat voor gelegenheden verzorgen jullie themafeesten?
Een themafeest is een unieke manier om jullie feest in te vullen! Wij verzorgen feesten met een thema op bedrijfsfeesten, personeelsfeesten, dorpsfeesten, verenigingsfeesten, tentfeesten, festivals, evenementen, jubilea, borrels, barbecues, in theaters, tijdens verjaardagen, vrijgezellenfeesten en bijvoorbeeld ook op bruiloften. Eigenlijk kun je bij iedere gelegenheid kiezen voor een thema. Natuurlijk bespreken we met jullie wat het beste bij jullie feest past.
Hoe wordt een feest op locatie precies geregeld?
Wij nemen jullie de verzorging van de muziek en het entertainment volledig uit handen zodat jullie je kunnen focussen op het feest! Willen jullie stap voor stap weten hoe het proces gaat, kijk dan even bij "Hoe Werkt het". Wil je een kort overzicht, kijk dan hieronder:
- Vraag een offerte aan voor één van onze thema's of quiz- en spelshows of bel of vul ons contact formulier in met jullie ideeën voor jullie feestavond
- Als we een offerte of contactformulier van jullie ontvangen, nemen we altijd even contact met jullie op om jullie specifieke wensen te bespreken en kennis te maken
- Als de datum beschikbaar is en jullie een goed gevoel hebben over ons entertainment, sturen we jullie vrijblijvend een offerte op maat
- Als jullie akkoord gaan met de offerte ontvangen jullie van ons een contract, de factuur en een muzikale wensenlijst. Op deze wensenlijst kunnen jullie alvast het één en ander aangeven over jullie muzikale voorkeur en stellen we ook een aantal praktische vragen. Er is ook ruimte voor opmerkingen en vragen aan ons
- In de week van het feest hebben we nog een keer telefonisch contact voor de puntjes op de i
- Op de feestdag zorgen wij dat alles op tijd klaar staat zodat jullie kunnen feesten zonder zorgen!
- Na het feest bouwen wij alles weer af zodat jullie zorgeloos kunnen nagenieten van het feest
Komen jullie op elke locatie?
Wij verzorgen muziek en entertainment op allemaal verschillende locaties in binnen- en buitenland. Boot, feesttent, kasteel, op het bedrijf, museum of een feestzaal, alles is mogelijk.
We bespreken vooraf met jullie voor welke feest locatie jullie gekozen hebben. We vragen altijd of de gekozen locatie goed bereikbaar is, op de begane grond is of dat er trappen of een lift zijn, zodat we hier rekening mee kunnen houden met het op- en afbouwen.
Kunnen we ook een feest houden op ons eigen bedrijf?
Wij verzorgen heel veel feesten op de zaak. Wanneer jullie ervoor kiezen jullie feest op het bedrijf te vieren, kunnen jullie ook nog eens gebruik maken van de WKR - regeling - extra voordelig dus!
Wij hebben ook buitenlandse gasten, kunnen jullie hiervoor ook entertainment bieden?
Op onze muzikale vragenlijst vragen we jullie of er ook buitenlandse gasten aanwezig zijn. Dit zodat wij tijdens de voorbereidingen ook liedjes voor de buitenlandse gasten kunnen uitzoeken. Hoe leuk is het als jullie collega's of vrienden uit bijvoorbeeld Polen of Canada hebben en de nummer 1 van dat land tijdens jullie feest wordt gedraaid.
Onze muzikanten/entertainers spreken allemaal vloeiend Nederlands en Engels en kunnen goed Duits en Frans spreken.
Verzorgen jullie ook catering?
Wij doen waar we goed in zijn en dat is het verzorgen van entertainment! We verzorgen geen catering of tafels/stoelen. Jullie zijn dus vrij om jullie eigen favoriete cateraar of feest locatie uit te zoeken.
Hebben jullie krachtstroom nodig?
Nee, we hebben geen krachtstroom nodig.
We hebben wel stroom nodig, namelijk:
2x vrije groep 230V x 16 A
Hoeveel ruimte hebben jullie nodig?
Afhankelijk van welk pakket jullie kiezen, kunnen we precies aangeven hoeveel ruimte wij nodig hebben.
We hebben in totaal minimaal 2x3 m2 nodig om de dj-booth en de licht- en geluidsinstallatie neer te kunnen zetten.
We zijn flexibel en kijken altijd op de feest locatie zelf wat de beste opstelling is.
Hoe lang duurt het op- en afbouwen?
Voor de opbouw van onze licht- en geluidsinstallatie en de decoratie hebben we gemiddeld 2.5 uur nodig. We zijn dus al 2.5 uur van te voren aanwezig op de feest locatie!
Voor het afbouwen hebben we ongeveer 1 uur nodig.
Bij locaties met trappen of die moeilijk bereikbaar zijn, zoals bijvoorbeeld boten of kastelen, kan het zijn dat we meer tijd nodig hebben.
Voordat we een offerte sturen, bespreken we waar jullie het feest willen houden. We maken daarna een passende offerte met daarin een overzicht met het tijdschema.
Hebben jullie een podium nodig?
Voor de meeste feesten hebben wij geen podium nodig.
Voor grote feesten met meer dan 200 personen is het soms handig als er een podium aanwezig is omdat we dan een grote geluidstoren mee kunnen nemen.
Voordat we jullie een offerte sturen, bespreken we met jullie voor welke feest locatie jullie hebben gekozen en wat daar de mogelijkheden zijn.
Wij nemen zelf geen podium mee.
Wat voor licht- en geluidinstallatie hebben jullie?
Ons entertainment is altijd volledig verzorgd met een professionele geluids- en lichtinstallatie. Wij maken gebruik van D&B audiotechnik-geluidsapparatuur, hetzelfde merk dat gebruikt wordt in Tivoli (Utrecht), Paradiso (kleine
zaal), bij Pinkpop en in de Johan Cruijff Arena. Bij elk feestpakket hebben wij een passende geluidsinstallatie.
Onze verlichting bestaat voor 90% uit LED verlichting. LED lampen worden niet heet en vragen weinig stroom. Wij verlichten de entertainers (dj, musici) en verzorgen licht op het podium (indien aanwezig). Wij verzorgen geen zaal- en plafondverlichting.
Uiteraard zorgen wij ervoor dat alles op elkaar afgestemd is.
Compleet FEESTPAKKET
Sinds 1993
Entertainment Wereldwijd!
Wij gaan waar het feest gaat! Entertainment door heel Nederland én in het buitenland!