Hoe werkt het?

informatie

Hoe Werkt Het?

CORONA

Door de impact van het Corona-virus zijn er ook voor het organiseren van een feest of evenement een aantal dingen veranderd. Wij houden ons aan de richtlijnen van de overheid en zullen gepaste afstand houden tot jullie en jullie gasten.

Dingen zoals handen schudden, maar ook het gebruik van onze microfoons door jullie of jullie gasten gaan op dit moment even niet. Gelukkig zijn er een heleboel dingen die wel kunnen en kunnen we er ook op gepaste afstand een gezellig feest van maken!

Kan het feest of evenement niet doorgaan door overheidsmaatregelen? Dan kunt u bij ons kosteloos verplaatsen. Kijk voor meer informatie bij onze algemene voorwaarden.

Hebben jullie nog vragen over entertainment in coronatijd?
Neem dan telefonisch of per mail contact met ons op!

Coronavirus - maatregelen en entertainment

Aanvraag

Wanneer we een aanvraag van jullie ontvangen, nemen we altijd altijd telefonisch contact met jullie op.

We bespreken jullie wat jullie feestplannen zijn, hoeveel gasten jullie verwachten, wat jullie wensen zijn en wat wij voor jullie kunnen betekenen. Daarna maken we een passende offerte. 

Offerte

Nadat we jullie aanvraag met jullie door hebben gesproken, ontvangen jullie een passende offerte. In de offerte vinden jullie informatie over het entertainment programma. Daarnaast vinden jullie ook informatie over ons geluid en licht, onze prijzen, dj-booths en nog veel meer.

De offerte is 5 dagen geldig. Als jullie akkoord gaan met de offerte, kunnen jullie deze ondertekenen. Na ondertekening ontvangen jullie een contract waarin de datum voor jullie feest wordt vastgelegd.

CONTRACT

In het contract staan verschillende belangrijke afspraken vastgelegd zoals de feestdatum, entertainment programma, de feestlocatie, de op- en afbouw tijden, de feesttijden, stroomvoorziening etc. Lees dit goed door en kijk ook altijd nog even bij onze algemene voorwaarden voor meer informatie!

Als jullie akkoord gaan met het contract, moet deze binnen 5 dagen getekend geretourneerd worden. Dit mag zowel via de e-mail als over de post. Let op, voor het contract mag geen digitale handtekening gebruikt worden.

Factuur

Bij het contract ontvangen jullie 2 verschillende facturen. Factuur 1 betreft de aanbetaling. De aanbetaling bedraagd 35% van het totaalbedrag. Dit bedrag dient binnen 10 dagen na de contractdatum voldaan te zijn. 

Factuur 2 betreft de restbetaling. De aanbetaling bedaagd 65% van het totaalbedrag. Dit bedrag dient uiterlijk 30 dagen voor de feestdatum voldaan te zijn

MUZIKALE WENSENLIJST

Jullie ontvangen in de mail een link naar onze muzikale wensenlijst. Op deze wensenlijst kunnen jullie alvast het één en ander aangeven over jullie muzikale voorkeur en stellen we ook een aantal praktische vragen. Er
is ook ruimte voor opmerkingen en vragen aan ons.

Let op dat jullie de muzikale wensenlijst minimaal 3 weken voor de feestdatum volledig hebben ingevuld. Zo hebben wij voldoende tijd om jullie wensen in ons systeem te zetten.

CONTACT

Vanaf het moment van de aanvraag tot aan de feestdag hebben we verschillende contactmomenten. We spreken jullie wensen door en maken een passende offerte. Nadat we een contract hebben bevestigd kunnen jullie via de muzikale wensenlijst het e.e.a. doorgeven. Mochten wij daar nog vragen over hebben, dan nemen we contact met jullie op. 

In de week van het feest nemen we telefonisch contact met jullie op voor de puntjes op de i. Natuurlijk zijn wij altijd telefonisch en per mail bereikbaar.

Feestdag

Op jullie feestdag willen we alles zonder zorgen laten verlopen. Voordat ons entertainment begint hebben wij tijd nodig om onze licht- en geluidsinstallatie op te bouwen, eventuele decoratie op te bouwen en om te soundchecken. We bouwen onze installatie altijd op de feestdag zelf op.

Wij zijn minimaal 2 tot 3 uur voorafgaand aan ons optreden aanwezig. De exacte tijd kunnen jullie ook terugvinden op het contract. Bespreek dit ook met de feestlocatie zodat wij op tijd toegang hebben tot de feestruimte.

Voorafgaand aan het feest hebben we jullie wensen met jullie doorgenomen. Mochten jullie voorafgaand aan de feestavond of tijdens ons optreden nog vragen hebben, kom naar ons toe en dan bespreken we wat er mogelijk is.

Na het feest

Na ons optreden hebben wij ongeveer 1 tot 1.5 uur nodig om onze installatie weer af te bouwen. We bouwen onze installatie altijd direct na ons optreden weer af. De exacte tijd kunnen jullie ook terugvinden op het contract. Bespreek dit ook met de feestlocatie zodat zij hiervan op de hoogte zijn.

Professionele Geluidsinstallatie

Bij goed geluid kun je alles verstaan en is niet hinderlijk voor je oren!

Wij zorgen voor aangenaam geluid door de geluidsboxen te verspreiden zodat het geluid niet hard vanuit één richting komt en dus niet hinderlijk is voor je oren.

Alle prijzen op deze website zijn inclusief een professionele geluidsinstallatie. Bij elk pakket staat duidelijk aangegeven welke geluidsinstallatie wij meenemen.

Professionele lichtinstallatie

Wij verlichten de entertainers (dj, musici) en verzorgen licht op het podium (indien aanwezig). De aanwezige verlichting op locatie zorgt voor de zaalverlichting. Uiteraard zorgen wij ervoor dat alles op elkaar wordt afgestemd en het geen feest in een vissenkom wordt… Alle prijzen op deze website zijn inclusief lichtinstallatie. Bij elk pakket staat duidelijk aangegeven welke lichtinstallatie wij meenemen.

All-inclusive entertainment

Naast geluid en licht nemen wij bij elk themafeest ook de juiste decoratie mee! Bij binnenkomst weten uw gasten meteen hoe laat het is!

Interactief Entertainment

De nadruk ligt bij dit feest op dansen, maar ook de gasten die (nog) niet op de dansvloer komen, worden betrokken bij het feest. Een hilarische muziekquiz test jullie muziekkennis & muzikaliteit….

Sinds 1993

Entertainment Wereldwijd!

Wij gaan waar het feest gaat!  Entertainment door heel Nederland én buitenland!