default
default

Hoe

Werkt

Het ?

Hoe werkt gaat het eigenlijk?

Hoe werkt het?

Hoe werkt het
default
Themafeesten
default

Hoe werkt het?

Hoe werkt gaat het eigenlijk?

v

Aanvraag

Wanneer we een aanvraag van jullie ontvangen, nemen we altijd altijd telefonisch contact met jullie op.

We bespreken jullie wat jullie feestplannen zijn, hoeveel gasten jullie verwachten, wat jullie wensen zijn en wat wij voor jullie kunnen betekenen. Daarna maken we een passende offerte.

Aanvraag
i

Offerte

Nadat we jullie aanvraag met jullie door hebben gesproken, ontvangen jullie een passende offerte. In de offerte vinden jullie informatie over het entertainment programma. Daarnaast vinden jullie ook informatie over ons geluid en licht, onze prijzen, dj-booths en nog veel meer.

De offerte is 5 dagen geldig. Als jullie akkoord gaan met de offerte, kunnen jullie deze ondertekenen. Na ondertekening ontvangen jullie een contract waarin de datum voor jullie feest wordt vastgelegd.

Offerte

Contract

In het contract staan verschillende belangrijke afspraken vastgelegd zoals de feestdatum, entertainment programma, de feestlocatie, de op- en afbouw tijden, de feesttijden, stroomvoorziening etc. Lees dit goed door en kijk ook altijd nog even bij onze algemene voorwaarden voor meer informatie!

Als jullie akkoord gaan met het contract, moet deze binnen 5 dagen getekend geretourneerd worden. Dit mag zowel via de e-mail als over de post. Let op, voor het contract mag geen digitale handtekening gebruikt worden.

Contract

Factuur

Bij het contract ontvangen jullie 2 verschillende facturen. Factuur 1 betreft de aanbetaling. De aanbetaling bedraagd 35% van het totaalbedrag. Dit bedrag dient binnen 10 dagen na de contractdatum voldaan te zijn.

Factuur 2 betreft de restbetaling. De aanbetaling bedaagd 65% van het totaalbedrag. Dit bedrag dient uiterlijk 30 dagen voor de feestdatum voldaan te zijn

Factuur

Muzikale Wensenlijst

Jullie ontvangen in de mail een link naar onze muzikale wensenlijst. Op deze wensenlijst kunnen jullie alvast het één en ander aangeven over jullie muzikale voorkeur en stellen we ook een aantal praktische vragen. Er
is ook ruimte voor opmerkingen en vragen aan ons.

Let op dat jullie de muzikale wensenlijst minimaal 3 weken voor de feestdatum volledig hebben ingevuld. Zo hebben wij voldoende tijd om jullie wensen in ons systeem te zetten.

Muzikale Wensenlijst

Puntjes op de i

Vanaf het moment van de aanvraag tot aan de feestdag hebben we verschillende contactmomenten. We spreken jullie wensen door en maken een passende offerte. Nadat we een contract hebben bevestigd kunnen jullie via de muzikale wensenlijst het e.e.a. doorgeven. Mochten wij daar nog vragen over hebben, dan nemen we contact met jullie op.

In de week van het feest nemen we telefonisch contact met jullie op voor de puntjes op de i. Natuurlijk zijn wij altijd telefonisch en per mail bereikbaar.

Puntjes op de i

Feestdag!

Op jullie feestdag willen we alles zonder zorgen laten verlopen. Voordat ons entertainment begint hebben wij tijd nodig om onze licht- en geluidsinstallatie op te bouwen, eventuele decoratie op te bouwen en om te soundchecken. We bouwen onze installatie altijd op de feestdag zelf op.

Wij zijn minimaal 2 tot 3 uur voorafgaand aan ons optreden aanwezig. De exacte tijd kunnen jullie ook terugvinden op het contract. Bespreek dit ook met de feestlocatie zodat wij op tijd toegang hebben tot de feestruimte.

Voorafgaand aan het feest hebben we jullie wensen met jullie doorgenomen. Mochten jullie voorafgaand aan de feestavond of tijdens ons optreden nog vragen hebben, kom naar ons toe en dan bespreken we wat er mogelijk is.

Feestdag!

Na het feest

Na ons optreden hebben wij ongeveer 1 tot 1.5 uur nodig om onze installatie weer af te bouwen. We bouwen onze installatie altijd direct na ons optreden weer af. De exacte tijd kunnen jullie ook terugvinden op het contract. Bespreek dit ook met de feestlocatie zodat zij hiervan op de hoogte zijn.

Na het feest

Themafeest Organiseren?

Organiseer jullie Themafeest!

Maak jullie feest onvergetelijk met één van onze Themafeesten of Quiz- & Spelshows altijd met livemuziek én een dj. Kies zelf jullie feestlocatie want wij verzorgen feesten door heel Nederland en in het buitenland.

De Themafeest Specialist

De leukste feesten hebben een thema!

Al meer dan 30 jaar zijn wij specialist in het verzorgen van themafeesten. Zijn jullie op zoek naar een originele invulling van jullie feest of evenement? Dan is dit het juiste adres! Staat jullie thema er (nog) niet tussen? Neem contact met ons op en wij denken met jullie mee!

Compleet Feestpakket

Feest zonder zorgen!

Onder het motto “voor jullie geen zorgen” regelen wij alles wat nodig is op het gebied van geluid, licht, decoratie & entertainment. Alle feestpakketten zijn inclusief een livemuzikant, dj, decoratie, licht, geluid en reiskosten dus laat het feest maar beginnen!

De Themafeest Specialist

De leukste feesten hebben een thema!

Al meer dan 30 jaar zijn wij specialist in het verzorgen van themafeesten. Zijn jullie op zoek naar een originele invulling van jullie feest of evenement? Dan is dit het juiste adres! Staat jullie thema er (nog) niet tussen? Neem contact met ons op en wij denken met jullie mee!

Themafeest Organiseren?

Organiseer jullie Themafeest!

Maak jullie feest onvergetelijk met één van onze Themafeesten of Quiz- & Spelshows, altijd met livemuziek én een dj. Kies zelf jullie feest locatie want wij verzorgen feesten door heel Nederland en in het buitenland.

Compleet Feestpakket

Feest zonder zorgen!

Onder het motto “voor jullie geen zorgen” regelen wij alles wat nodig is op het gebied van geluid, licht, decoratie & entertainment. Alle feestpakketten zijn inclusief een livemuzikant, dj, decoratie, licht & geluid dus laat het feest maar beginnen!

Veelgestelde Vragen

Wat zit er allemaal in een Feestpakket?

Wij verzorgen een compleet entertainment feestpakket zodat jullie zorgeloos kunnen feesten! Het feestpakket bestaat uit:

  • Livemuzikant
  • Deejay
  • Decoratie
  • Professionele geluidsinstallatie
  • Professionele lichtinstallatie
  • Reiskosten
  • Optioneel: spelelement

 

Waarin verschillen de feestpakketten van elkaar?

Jullie kunnen zelf een keuze maken in welk feestpakket het beste bij jullie feest past. De feestpakketten zijn gebaseerd op het aantal gasten dat jullie verwachten op het feest. De feestpakketten verschillen van elkaar in hoeveelheid decoratie, geluid en licht.  Hoe meer gasten jullie verwachten, hoe meer decoratie, licht en geluid we nodig hebben.

Kunnen we ook voor een thema kiezen die niet op de website staat?

Willen jullie een feest organiseren en staat het thema niet op onze site? In de afgelopen 30+ jaar hebben we een groot scala aan themafeesten verzorgd. Van een Disney thema, glitter & glamour feest tot een burleske feestavond. We denken graag met jullie mee, dus neem contact met ons op en we bespreken jullie wensen en onze mogelijkheden!

Kunnen we ook een combinatie maken van thema's die op de website staan?

Natuurlijk! Neem contact met ons op en we bespreken jullie wensen en onze mogelijkheden.

Op wat voor gelegenheden verzorgen jullie themafeesten?

Een themafeest is een unieke manier om jullie feest in te vullen! Wij verzorgen feesten met een thema op bedrijfsfeesten, personeelsfeesten, dorpsfeesten, verenigingsfeesten, tentfeesten, festivals, evenementen, jubilea, borrels, barbecues, in theaters, tijdens verjaardagen, vrijgezellenfeesten en bijvoorbeeld ook op bruiloften. Eigenlijk kun je bij iedere gelegenheid kiezen voor een thema. Natuurlijk bespreken we met jullie wat het beste bij jullie feest past.

Hoe wordt een feest op locatie precies geregeld?

Wij nemen jullie de verzorging van de muziek en het entertainment volledig uit handen zodat jullie je kunnen focussen op het feest!  Willen jullie stap voor stap weten hoe het proces gaat, kijk dan even bij "Hoe Werkt het".  Wil je een kort overzicht, kijk dan hieronder:

  1. Vraag een offerte aan voor één van onze thema's of quiz- en spelshows of bel of vul ons contact formulier in met jullie ideeën voor jullie feestavond
  2. Als we een offerte of contactformulier van jullie ontvangen, nemen we altijd even contact met jullie op om jullie specifieke wensen te bespreken en kennis te maken
  3. Als de datum beschikbaar is en jullie een goed gevoel hebben over ons entertainment, sturen we jullie vrijblijvend een offerte op maat
  4. Als jullie akkoord gaan met de offerte ontvangen jullie van ons een contract, de factuur en een muzikale wensenlijst. Op deze wensenlijst kunnen jullie alvast het één en ander aangeven over jullie muzikale voorkeur en stellen we ook een aantal praktische vragen. Er is ook ruimte voor opmerkingen en vragen aan ons
  5. In de week van het feest hebben we nog een keer telefonisch contact voor de puntjes op de i
  6. Op de feestdag zorgen wij dat alles op tijd klaar staat zodat jullie kunnen feesten zonder zorgen!
  7. Na het feest bouwen wij alles weer af zodat jullie zorgeloos kunnen nagenieten van het feest
Komen jullie op elke locatie?

Wij verzorgen muziek en entertainment op allemaal verschillende locaties in binnen- en buitenland. Boot, feesttent, kasteel, op het bedrijf, museum of een feestzaal, alles is mogelijk.

We bespreken vooraf met jullie voor welke feest locatie jullie gekozen hebben. We vragen altijd of de gekozen locatie goed bereikbaar is, op de begane grond is of dat er trappen of een lift zijn, zodat we hier rekening mee kunnen houden met het op- en afbouwen.

Kunnen we ook een feest houden op ons eigen bedrijf?

Wij verzorgen heel veel feesten op de zaak. Wanneer jullie ervoor kiezen jullie feest op het bedrijf te vieren, kunnen jullie ook nog eens gebruik maken van de WKR - regeling - extra voordelig dus!

Wij hebben ook buitenlandse gasten, kunnen jullie hiervoor ook entertainment bieden?

Op onze muzikale vragenlijst vragen we jullie of er ook buitenlandse gasten aanwezig zijn. Dit zodat wij tijdens de voorbereidingen ook liedjes voor de buitenlandse gasten kunnen uitzoeken. Hoe leuk is het als jullie collega's of vrienden uit bijvoorbeeld Polen of Canada hebben en de nummer 1 van dat land tijdens jullie feest wordt gedraaid.

Onze muzikanten/entertainers spreken allemaal vloeiend Nederlands en Engels en kunnen goed Duits en Frans spreken.

 

Verzorgen jullie ook catering?

Wij doen waar we goed in zijn en dat is het verzorgen van entertainment! We verzorgen geen catering of tafels/stoelen. Jullie zijn dus vrij om jullie eigen favoriete cateraar of feest locatie uit te zoeken.

Hebben jullie krachtstroom nodig?

Nee, we hebben geen krachtstroom nodig.
We hebben wel stroom nodig, namelijk:

2x vrije groep 230V x 16 A

Hoeveel ruimte hebben jullie nodig?

Afhankelijk van welk pakket jullie kiezen, kunnen we precies aangeven hoeveel ruimte wij nodig hebben.

We hebben in totaal minimaal 2x3 m2 nodig om de dj-booth en de licht- en geluidsinstallatie neer te kunnen zetten.

We zijn flexibel en kijken altijd op de feest locatie zelf wat de beste opstelling is.

Hoe lang duurt het op- en afbouwen?

Voor de opbouw van onze licht- en geluidsinstallatie en de decoratie hebben we gemiddeld 2.5 uur nodig. We zijn dus al 2.5 uur van te voren aanwezig op de feest locatie!

Voor het afbouwen hebben we ongeveer 1 uur nodig.

Bij locaties met trappen of die moeilijk bereikbaar zijn, zoals bijvoorbeeld boten of kastelen, kan het zijn dat we meer tijd nodig hebben.

Voordat we een offerte sturen, bespreken we waar jullie het feest willen houden. We maken daarna een passende offerte met daarin een overzicht met het tijdschema.

Hebben jullie een podium nodig?

Voor de meeste feesten hebben wij geen podium nodig.
Voor grote feesten met meer dan 200 personen is het soms handig als er een podium aanwezig is omdat we dan een grote geluidstoren mee kunnen nemen.

Voordat we jullie een offerte sturen, bespreken we met jullie voor welke feest locatie jullie hebben gekozen en wat daar de mogelijkheden zijn.

Wij nemen zelf geen podium mee.

Wat voor licht- en geluidinstallatie hebben jullie?

Ons entertainment is altijd volledig verzorgd met een professionele geluids- en lichtinstallatie. Wij maken gebruik van D&B audiotechnik-geluidsapparatuur, hetzelfde merk dat gebruikt wordt in Tivoli (Utrecht), Paradiso (kleine
zaal), bij Pinkpop en in de Johan Cruijff Arena. Bij elk feestpakket hebben wij een passende geluidsinstallatie.

Onze verlichting bestaat voor 90% uit LED verlichting. LED lampen worden niet heet en vragen weinig stroom. Wij verlichten de entertainers (dj, musici) en verzorgen licht op het podium (indien aanwezig). Wij verzorgen geen zaal- en plafondverlichting.

Uiteraard zorgen wij ervoor dat alles op elkaar afgestemd is.

Compleet FEESTPAKKET

default

LiveMuziek

LiveMuziek

Alle themafeesten zijn inclusief zanger/gitarist

default

Deejay

Deejay

Alle Feestpakketten zijn inclusief een allround DJ

default

Decoratie

Decoratie

Alle Feestpakketten zijn inclusief themadecoratie

default

Interactief Entertainment

Entertainment

Alle Feestpakketten zijn inclusief interactief entertainment

default

Licht & Geluid

Licht & Geluid

Alle Feestpakketten zijn inclusief licht- en geluid

Sinds 1993

Entertainment Wereldwijd!

Wij gaan waar het feest gaat!  Entertainment door heel Nederland én in het buitenland!