
Seventies Nightfever Disco Party
Themafeest
Willen jullie een jaren ‘70 disco feest organiseren, stop dan met verder zoeken! De seventies komen weer helemaal tot leven! Trek je plateauzolen en wijde pijpen maar aan! Onze live artiest en dj brengen Disco, Soul, Grease en Saturday Nightfever voor een faniastisch dansfeest. Onvervalste klassiekers uit de jaren ’70, bekend zijn bij jong en iets ouder, zorgen nog steeds voor een volle dansvloer. Come on and boogie! Al onze themafeesten zijn inclusief geluid, licht, decoratie en reiskosten!

Seventies Nightfever Disco Party
Themafeest
Willen jullie een jaren ‘70 disco feest organiseren, stop dan met verder zoeken! De seventies komen weer helemaal tot leven! Trek je plateauzolen en wijde pijpen maar aan! Onze live artiest en dj brengen Disco, Soul, Grease en Saturday Nightfever voor een faniastisch dansfeest. Onvervalste klassiekers uit de jaren ’70, bekend zijn bij jong en iets ouder, zorgen nog steeds voor een volle dansvloer. Come on and boogie! Al onze themafeesten zijn inclusief geluid, licht, decoratie en reiskosten!
Themafeest Organiseren?
Organiseer jullie Themafeest!
Maak jullie feest onvergetelijk met één van onze Themafeesten of Quiz- & Spelshows altijd met livemuziek én een dj. Kies zelf jullie feestlocatie want wij verzorgen feesten door heel Nederland en in het buitenland.
De Themafeest Specialist
De leukste feesten hebben een thema!
Al meer dan 30 jaar zijn wij specialist in het verzorgen van themafeesten. Zijn jullie op zoek naar een originele invulling van jullie feest of evenement? Dan is dit het juiste adres! Staat jullie thema er (nog) niet tussen? Neem contact met ons op en wij denken met jullie mee!
Compleet Feestpakket
Feest zonder zorgen!
Onder het motto “voor jullie geen zorgen” regelen wij alles wat nodig is op het gebied van geluid, licht, decoratie & entertainment. Alle feestpakketten zijn inclusief een livemuzikant, dj, decoratie, licht, geluid en reiskosten dus laat het feest maar beginnen!
FEESTpakketten
€1.500,-
✓ Zanger/entertainer
✓ Deejay
✓ Themadecoratie
✓ 4 uur non-stop entertainment
✓ Geluidsinstallatie <100 gasten
✓ Lichtinstallatie
✓ Reiskosten
€1.750,-
✓ Zanger/entertainer
✓ Deejay
✓ Themadecoratie XL
✓ 4 uur non-stop entertainment
✓ Geluidsinstallatie <200 gasten
✓ Lichtinstallatie XL
✓ Reiskosten
€1.995,-
✓ Zanger/entertainer
✓ Deejay
✓ Themadecoratie XXL
✓ 4 uur non-stop entertainment
✓ Geluidsinstallatie <300 gasten
✓ Lichtinstallatie XXL
✓ Reiskosten
Seventies Nightfever Disco Party
Themafeest
Denk aan wijde pijpen en moves waar John Travolta jaloers op zou zijn. Klinkt goed? Dan is ons jaren ’70 feestpakket precies wat jullie zoeken!
Funky vibes en gouden hits
Zodra de DJ op play drukt, begint de tijdreis. Denk aan de dikke bas van James Brown, de glitter van ABBA en de beat waar je heupen geen nee tegen zeggen. En daar blijft het niet bij. Een zanger (of is het een discolegende?) blaast nieuw leven in de lekkerste seventies knallers. Meebrullen mag. Sterker nog: het wordt aangemoedigd.
Dansen tot je broekspijpen wapperen
Onze DJ mixt de platen aan elkaar alsof het 1977 is. Geen stiltes, geen gedoe – alleen maar groove. Jullie dansvloer verandert in een discotempel waar stilzitten verboden is. Van Bee Gees tot Chic: alles komt voorbij.
Glitter, lampen en een flinke dosis retro
Wat is een jaren '70 feest zonder een passende aankleding? Precies. Daarom nemen we onze complete seventies decoratie mee. Van glitter-lampen tot levensgrote afbeeldingen van jaren 70 iconen– het is allemaal aanwezig. En als jullie de plank goed raak slaan met een outfit, maken jullie kans op de hoofdprijs. Denk: hysterisch, hilarisch en vooral... heel erg seventies.
Trek die plateauzolen aan!
Verzamel jullie vrienden, collega's of familie en trek iets uit de verkleedkist. Warm die dansspieren maar op, want jullie Seventies Feest wordt er één om nooit meer te vergeten. Of zoals ze toen zeiden: “Boogie down, baby!”
Nog even praktisch
Zin in zo’n avond? Neem gerust contact met ons op. We denken graag met jullie mee en zorgen dat het feest tot in de puntjes klopt. Offerte nodig? Geen probleem – we sturen 'm zo jullie kant op.
Seventies Nightfever Disco Party
Themafeest
Denk aan wijde pijpen en moves waar John Travolta jaloers op zou zijn. Klinkt goed? Dan is ons jaren ’70 feestpakket precies wat jullie zoeken!
Funky vibes en gouden hits
Zodra de DJ op play drukt, begint de tijdreis. Denk aan de dikke bas van James Brown, de glitter van ABBA en de beat waar je heupen geen nee tegen zeggen. En daar blijft het niet bij. Een zanger (of is het een discolegende?) blaast nieuw leven in de lekkerste seventies knallers. Meebrullen mag. Sterker nog: het wordt aangemoedigd.
Dansen tot je broekspijpen wapperen
Onze DJ mixt de platen aan elkaar alsof het 1977 is. Geen stiltes, geen gedoe – alleen maar groove. Jullie dansvloer verandert in een discotempel waar stilzitten verboden is. Van Bee Gees tot Chic: alles komt voorbij.
Glitter, lampen en een flinke dosis retro
Wat is een jaren '70 feest zonder een passende aankleding? Precies. Daarom nemen we onze complete seventies decoratie mee. Van glitter-lampen tot levensgrote afbeeldingen van jaren 70 iconen– het is allemaal aanwezig. En als jullie de plank goed raak slaan met een outfit, maken jullie kans op de hoofdprijs. Denk: hysterisch, hilarisch en vooral... heel erg seventies.
Trek die plateauzolen aan!
Verzamel jullie vrienden, collega's of familie en trek iets uit de verkleedkist. Warm die dansspieren maar op, want jullie Seventies Feest wordt er één om nooit meer te vergeten. Of zoals ze toen zeiden: “Boogie down, baby!”
Nog even praktisch
Zin in zo’n avond? Neem gerust contact met ons op. We denken graag met jullie mee en zorgen dat het feest tot in de puntjes klopt. Offerte nodig? Geen probleem – we sturen 'm zo jullie kant op.
Livemuziek & DJ
Themafeest
Onze seventies zanger/entertainer zal zich diverse malen verkleden en optredens verzorgen in Motown, Disco of Grease & Saturday Nightfever stijl. Na elke set neemt de deejay het weer over en zal ook graag jullie verzoekjes zal draaien. Dit jaren '70 feest wordt uitgevoerd door onze Seventies Specialisten.
Wij verzorgen een compleet jaren'70 feest met livemuziek, dj, decoratie, geluid & licht.
Interactief Entertainement
Themafeest
Afwisseling is de kracht van onze themafeesten. Naast de muziek met onze live muzikant en de dj zorgen wij ook voor interactie met jullie gasten.
In de sfeer van het door jullie gekozen thema betrekken onze entertainers iedereen bij het feest. Ongedwongen en altijd met een knipoog! Wij komen door heel Nederland en in het buitenland en u bent vrij om uw eigen feest locatie te kiezen.
Decoratie
Themafeest
Originele decorstukken uit Avro’s Toppop Discoshow zoals gekleurde wokkels, levensgrote zuilen en handgeschilderde decordoeken met afbeeldingen van iconen uit de seventies zorgen voor de juiste sfeer.
De 70's dj draait achter een origineel Volkswagen T1 dj-booth, hoe gaaf is dat? Alles is in de stijl van de jaren 70 dus als je niet verkleed bent, val je wel een beetje uit de toon…
Veelgestelde Vragen
Wat zit er allemaal in een Feestpakket?
Wij verzorgen een compleet entertainment feestpakket zodat jullie zorgeloos kunnen feesten! Het feestpakket bestaat uit:
- Livemuzikant
- Deejay
- Decoratie
- Professionele geluidsinstallatie
- Professionele lichtinstallatie
- Reiskosten
- Optioneel: spelelement
Waarin verschillen de feestpakketten van elkaar?
Jullie kunnen zelf een keuze maken in welk feestpakket het beste bij jullie feest past. De feestpakketten zijn gebaseerd op het aantal gasten dat jullie verwachten op het feest. De feestpakketten verschillen van elkaar in hoeveelheid decoratie, geluid en licht. Hoe meer gasten jullie verwachten, hoe meer decoratie, licht en geluid we nodig hebben.
Kunnen we ook voor een thema kiezen die niet op de website staat?
Willen jullie een feest organiseren en staat het thema niet op onze site? In de afgelopen 30+ jaar hebben we een groot scala aan themafeesten verzorgd. Van een Disney thema, glitter & glamour feest tot een burleske feestavond. We denken graag met jullie mee, dus neem contact met ons op en we bespreken jullie wensen en onze mogelijkheden!
Kunnen we ook een combinatie maken van thema's die op de website staan?
Natuurlijk! Neem contact met ons op en we bespreken jullie wensen en onze mogelijkheden.
Op wat voor gelegenheden verzorgen jullie themafeesten?
Een themafeest is een unieke manier om jullie feest in te vullen! Wij verzorgen feesten met een thema op bedrijfsfeesten, personeelsfeesten, dorpsfeesten, verenigingsfeesten, tentfeesten, festivals, evenementen, jubilea, borrels, barbecues, in theaters, tijdens verjaardagen, vrijgezellenfeesten en bijvoorbeeld ook op bruiloften. Eigenlijk kun je bij iedere gelegenheid kiezen voor een thema. Natuurlijk bespreken we met jullie wat het beste bij jullie feest past.
Hoe wordt een feest op locatie precies geregeld?
Wij nemen jullie de verzorging van de muziek en het entertainment volledig uit handen zodat jullie je kunnen focussen op het feest! Willen jullie stap voor stap weten hoe het proces gaat, kijk dan even bij "Hoe Werkt het". Wil je een kort overzicht, kijk dan hieronder:
- Vraag een offerte aan voor één van onze thema's of quiz- en spelshows of bel of vul ons contact formulier in met jullie ideeën voor jullie feestavond
- Als we een offerte of contactformulier van jullie ontvangen, nemen we altijd even contact met jullie op om jullie specifieke wensen te bespreken en kennis te maken
- Als de datum beschikbaar is en jullie een goed gevoel hebben over ons entertainment, sturen we jullie vrijblijvend een offerte op maat
- Als jullie akkoord gaan met de offerte ontvangen jullie van ons een contract, de factuur en een muzikale wensenlijst. Op deze wensenlijst kunnen jullie alvast het één en ander aangeven over jullie muzikale voorkeur en stellen we ook een aantal praktische vragen. Er is ook ruimte voor opmerkingen en vragen aan ons
- In de week van het feest hebben we nog een keer telefonisch contact voor de puntjes op de i
- Op de feestdag zorgen wij dat alles op tijd klaar staat zodat jullie kunnen feesten zonder zorgen!
- Na het feest bouwen wij alles weer af zodat jullie zorgeloos kunnen nagenieten van het feest
Komen jullie op elke locatie?
Wij verzorgen muziek en entertainment op allemaal verschillende locaties in binnen- en buitenland. Boot, feesttent, kasteel, op het bedrijf, museum of een feestzaal, alles is mogelijk.
We bespreken vooraf met jullie voor welke feest locatie jullie gekozen hebben. We vragen altijd of de gekozen locatie goed bereikbaar is, op de begane grond is of dat er trappen of een lift zijn, zodat we hier rekening mee kunnen houden met het op- en afbouwen.
Kunnen we ook een feest houden op ons eigen bedrijf?
Wij verzorgen heel veel feesten op de zaak. Wanneer jullie ervoor kiezen jullie feest op het bedrijf te vieren, kunnen jullie ook nog eens gebruik maken van de WKR - regeling - extra voordelig dus!
Wij hebben ook buitenlandse gasten, kunnen jullie hiervoor ook entertainment bieden?
Op onze muzikale vragenlijst vragen we jullie of er ook buitenlandse gasten aanwezig zijn. Dit zodat wij tijdens de voorbereidingen ook liedjes voor de buitenlandse gasten kunnen uitzoeken. Hoe leuk is het als jullie collega's of vrienden uit bijvoorbeeld Polen of Canada hebben en de nummer 1 van dat land tijdens jullie feest wordt gedraaid.
Onze muzikanten/entertainers spreken allemaal vloeiend Nederlands en Engels en kunnen goed Duits en Frans spreken.
Verzorgen jullie ook catering?
Wij doen waar we goed in zijn en dat is het verzorgen van entertainment! We verzorgen geen catering of tafels/stoelen. Jullie zijn dus vrij om jullie eigen favoriete cateraar of feest locatie uit te zoeken.
Hebben jullie krachtstroom nodig?
Nee, we hebben geen krachtstroom nodig.
We hebben wel stroom nodig, namelijk:
2x vrije groep 230V x 16 A
Hoeveel ruimte hebben jullie nodig?
Afhankelijk van welk pakket jullie kiezen, kunnen we precies aangeven hoeveel ruimte wij nodig hebben.
We hebben in totaal minimaal 2x3 m2 nodig om de dj-booth en de licht- en geluidsinstallatie neer te kunnen zetten.
We zijn flexibel en kijken altijd op de feest locatie zelf wat de beste opstelling is.
Hoe lang duurt het op- en afbouwen?
Voor de opbouw van onze licht- en geluidsinstallatie en de decoratie hebben we gemiddeld 2.5 uur nodig. We zijn dus al 2.5 uur van te voren aanwezig op de feest locatie!
Voor het afbouwen hebben we ongeveer 1 uur nodig.
Bij locaties met trappen of die moeilijk bereikbaar zijn, zoals bijvoorbeeld boten of kastelen, kan het zijn dat we meer tijd nodig hebben.
Voordat we een offerte sturen, bespreken we waar jullie het feest willen houden. We maken daarna een passende offerte met daarin een overzicht met het tijdschema.
Hebben jullie een podium nodig?
Voor de meeste feesten hebben wij geen podium nodig.
Voor grote feesten met meer dan 200 personen is het soms handig als er een podium aanwezig is omdat we dan een grote geluidstoren mee kunnen nemen.
Voordat we jullie een offerte sturen, bespreken we met jullie voor welke feest locatie jullie hebben gekozen en wat daar de mogelijkheden zijn.
Wij nemen zelf geen podium mee.
Wat voor licht- en geluidinstallatie hebben jullie?
Ons entertainment is altijd volledig verzorgd met een professionele geluids- en lichtinstallatie. Wij maken gebruik van D&B audiotechnik-geluidsapparatuur, hetzelfde merk dat gebruikt wordt in Tivoli (Utrecht), Paradiso (kleine
zaal), bij Pinkpop en in de Johan Cruijff Arena. Bij elk feestpakket hebben wij een passende geluidsinstallatie.
Onze verlichting bestaat voor 90% uit LED verlichting. LED lampen worden niet heet en vragen weinig stroom. Wij verlichten de entertainers (dj, musici) en verzorgen licht op het podium (indien aanwezig). Wij verzorgen geen zaal- en plafondverlichting.
Uiteraard zorgen wij ervoor dat alles op elkaar afgestemd is.
Compleet FEESTPAKKET
Sinds 1993
Entertainment Wereldwijd!
Wij gaan waar het feest gaat! Entertainment door heel Nederland én in het buitenland!